Forum www.mojaklasa4.fora.pl Strona Główna


www.mojaklasa4.fora.pl
Klasa 4
Odpowiedz do tematu
Gothic 2 Noc Kruka
Andzia Dudek
Administrator


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Chmielno

co moge napisać o Githic'u??? bardzo fajna, najlepsza gra na świecie!!!!!!! może napisze kilka informacji. w grze chodzisz bezimiennym i głównym zadaniem jest zdobycie Oka Inosa(o którym napisze później) i jeszcze wyeliminowanie zła. najlepszymi przyjaciółmi bezimiennego są: Diego, Lester, Lares. W grze są różne gilgie do których możnaaa sie przyłączyć np: paladyni, staż miejska,najemnicy, magowie wody, wodny krąg, magowie ognia, bandyci, piraci. w grze są dwa światy; ten w którym rozpoczynamy gre oraz ten, do którego z biegiem gry sie przeniesiemy. w Gothic'u są trzej bogowie jest to inos, adanos i beliar. Inos jest najpotężniejszym bogiem, to on nadał światu słońce. Adanos to bóg spokoju i harmonii, a beliar to Bog zniszczenia, ciemności i śmierci.miałam napisać o oku inosa: jest to święty artefakt w który inos dał częśc swej mocy( jak głoszą pisma).
napisze jeszcze że ''kapitanem'' magów wody jest saturas, a magów ognia........yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy zapomniałam ale zapomniałam dlatego bo nie lubie magów ognia. SERDECZNIE ZAPRASZAM DO GRANIA W GOTHIC'A 2 NOC KRUKA Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation


Post został pochwalony 2 razy
Zobacz profil autora
Bartek
Administrator


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10

No fajnie napisałaś zasługujesz na pochwałe odemnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Andzia Dudek
Administrator


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Chmielno

W Nocy Kruka poza głównymi gildiami, czyli Najemnicy, Straż Miejska oraz Magowie Ognia ukazują się także trzy kolejne gildie, do których przyłączyć się musimy, jednakże nie wpływają one na bieg zdarzeń wątku głównego. Wszystkie trzy nowe obozy możemy zobaczyć w Nowym Świecie gry, czyli Jarkendarze. Jednak o jednej z nich dowiadujemy się niemalże na samym początku. Oto krótki opis nowych gildii:

Wodny Krąg - tajna organizacja działająca na terenie wyspy. Należą do niej głównie Magowie Wody, jednak jest wspomagana przez innych NPC. O tej organizacji dowiadujemy się od Cavalorna, którego spotykamy przy wieży Xardasa. Do Jarkendaru można się dostać tylko drogą morską, jednak magowie badają stare ruiny położone na wschodzie wyspy, mając nadzieję na odnalezienie magicznych wrót do drugiej części wyspy. Częściowo z naszą pomocą udaje im się to zrobić. Po drugiej stronie magowie osiedlają się przy ruinach nieznanej, starej cywilizacji, którą postanowili zbadać.

Bandyci - mamy z nimi do czynienia już w grze bez dodatku, jednak w NK stanowią oni większą, siejącą postrach wśród ludzi grupę przestępców. Są poszukiwani na wyspie przez straże miejskie, jednak są zbyt bardzo dobrze zorganizowaną grupą, by ją wykryć. Na wyspie ich szefem szefem jest znana nam postać z pierwszej części gry – Dexter. On zaś otrzymuje dokładne informacje od Kruka, również dobrze znanej nam postaci z wcześniejszej części gry. Bandyci uprowadzają ludzi, by później ich wykorzystać. W Jarkendarze osiedlają się w Zapomnianej Dolinie Budowniczych położonej na bagnach. Pilnie strzegą swojego obozu, ponieważ ukrywają w nim aktywną kopalnie złota, w której do pracy zmuszają porwanych ludzi.

Piraci - w przeciwieństwie do bandytów są to mili ludzie, otwarci dla każdego. W obawie przed atakiem bandytów zaczęli robić palisadę, by się obronić. Mimo miłej atmosfery panującej w ich obozie są to bezwzględni grabieżcy, którzy są gotowi obrabować każdy królewski statek. Mówią o sobie, że są postrachem mórz. I się nie mylą. Król poza stratami w czasie wojny z orkami otrzymuje również straty na morzu. Ale do rzeczy. Obóz piratów znajduje się w zachodniej części doliny Jarkendar. Jest on położony na słonecznej plaży. Piraci to znakomici wojownicy specjalizujący się w walce bronią białą. Ich dowódcę – Grega mamy okazje spotkać już na początku gry. Będziemy mogli mu pomóc kilka razy, zaś później na wyspie okaże nam swoją wyrozumiałość.


Szpon Beliara to potężny artefakt (miecz), który Kruk, przywódca bandytów otrzymał od samego Władcy Podziemia aby pomógł mu w zbezczeszczeniu świątyni Adanosa. Miecz nie dostał się jednak w dobre ręce ponieważ sługus Beliara nie zdołał przeciwstawić się Bezimiennemu i został pokonany. Bohaterowi dzięki temu zostaje nadany tytuł Strażnika Równowagi.

Broń po jej zdobyciu daje nam ogromne możliwości. Niektórzy nawet uważają ją za najlepszą w całym Gothic'u. Oczywiście zależy wszystko od tego jaką obierzemy drogę rozwoju, ale o tym później. Zaraz po zdobyciu miecza stajemy przed pierwszą decyzją z nim związaną. Musimy mianowicie wybrać czy zatrzymamy sobie artefakt i dostaniemy za to 2000 pkt. doświadczenia, czy zniszczymy oddając go Magom Wody. Jeżeli zdecydujemy się na zatrzymanie to broń dostosuje się do naszych umiejętności. Jeżeli od początku gry inwestujemy w broń jednoręczną to Szpon staje się takową, jeśli zaś dwuręczną to także się nią staje. Gdy gramy zaś magiem dostaniemy zamiast broni runy, które wraz z nauką wyższych kręgów będziemy dostawać coraz lepsze.


Oto kilka ciekawostek i innych przydatnych informacji, które udało się odkryć redakcji w dodatku do drugiej części gry Gothic:

W kanionie na szczycie góry znajduje się wrak samochodu.
W dodatku pojawiła się czarna ruda, która najwidoczniej służy tylko do przyśpieszenia bohatera. Nie można z niej wykuć żadnej broni.
Szukaj na terenie Jarkendaru pierścieni i amuletów. Zwykle one tworzą komplety. Jeśli się posiada komplet to działają lepiej. „Jestem jednym z trzech braci. Razem działamy lepiej.”
W dodatku pojawia się szukający ognik. Możemy go trenować. Pytanie tylko czy opłaca się to robić?
Jeśli chcesz szybko dorobić się pieniędzy zostań czeladnikiem u kowala. W Jarkendarze jest kowal imieniem Huno. Kup u niego tyle prętów ile ma. Gdy skończysz rozmowę obróć się dookoła i kup ponownie pręty, których będzie tyle samo co wcześniej i rób tak do skutku aż uznasz, że ta ilość cię satysfakcjonuje. Wtedy zrób miecze. Jeśli jest ich naprawdę dużo a ty jesteś niezłym kowalem to weźmiesz za nie bardzo dużo złota.
Gdy chcesz szybko zostać mistrzem we władaniu jednoręczną bronią to najpierw naucz się 20 zręczności. Potem kup u Ignaza lub jakiegoś innego handlarza zwoje przemiany w zwierzęta i miecz, który wymaga 20 zręczności i dodaje 5 do broni jednoręcznej. Gdy mamy ten miecz jako aktywna broń, której używamy zamieniamy się dzięki zwojowi w jakieś zwierze a potem odmieniamy. Wtedy te 5 do jednoręcznej broni powinno nam zostać w statystykach ale już będziemy mieć inny miecz. Robimy tak do skutku (niestety ciągle trzeba kupować nowy miecz) aż osiągniemy mistrzostwo w broni jednoręcznej


Oto kilka porad dla początkujących graczy ode mnie, które przydadzą się Wam podczas
gry w Gothic 2 Noc Kruka:

W dodatku do drugiej części Gothica będziesz miał możliwość nauczenia się zdobywania innych trofeów ze zwierzą np. żuwaczki polnych pełzaczy, żądła krwiopijców itp. Dzięki temu będziesz mógł więcej zarobić.
Stara dobra rada: co jakiś czas zapisuj grę. W Nocy Kruka choć występuje mniej bugów to i tak się one zdarzają.
Walcząc z bagiennymi trutniami miej zawsze pełny pasek pż. Te bestie po zabiciu wybuchają i ranią bohatera przez co można umrzeć choć przeciwnik nie zadał nam żadnych obrażeń.
Zwiedzaj każdy zakamarek wszędzie kryje się doświadczenie w postaci przeciwników do pozbycia się, skrzynie z przedmiotami i zaklęciami oraz zakopane skarby.
Naucz się języka budowniczych. Poświęcone doświadczenie na tą umiejętność zwróci ci się czytając znalezione tabliczki, których jest naprawdę sporo we wszystkich krainach na wyspie.
Gdy wykonasz zadanie z teleportami i kamieniami ogniskującymi możesz szybciej poruszać się po Jarkendarze.
Czytaj księgi w świątyniach na terenie nowego świata. Zawsze coś dodają doświadczenia.
Noc Kruka trzeba ukończyć najpóźniej w III rozdziale. Jeśli nie przejdziesz dodatku do tego rozdziału dalsza gra jest nie możliwa gdyż Vatras nie ma zastępcy.
Podczas polowania na brzytwiaki oprowadź piratów po całym kanionie i wykorzystaj ich w walce z orkami. Samotnie będzie ci bardzo ciężko ich pokonać. Dopiero po walce odeślij pomocników do obozu.
Podczas polowania na brzytwiaki i walki z orkami w kanionie co jakiś czas dawaj piratom mikstury uzdrawiające. Jeśli nie masz to kup je.
Noc Kruka można przejść bez wykonywania niektórych zadań ale staraj się wykonać je wszystkie! To urozmaica grę, dostarcza rozrywki a przy okazji zdobywamy potrzebne doświadczenie.
Gdy trafisz do Jarkendaru porozmawiaj ze wszystkimi magami.
Jeśli nie możesz pokonać jakiegoś przeciwnika to użyj zwoju przyzwania. Twoi pomocnicy zapewne dotkliwie zranią go dzięki czemu zabicie go będzie o wiele prostsze.
Szukaj prostszych rozwiązań. Jeśli nie możesz zabić cieniostwora z jaskini na plaży w obozie piratów to weź tam grupę abordażową, która zrobi to za ciebie.
Zaopatrz się w przeróżne zwoje. Niektóre bestie są mało odporne na ogień a inne na lód. Te, które są odporne na wszystko, zamroź. Nie mogące sie poruszyć nic ci nie zrobią.
Jeśli jesteś magiem nie martw się, że Szpon na nic ci się nie przyda. Można go zamienić na bardzo cenne runy w najbliższej kapliczce Beliara.
W chacie Kapitana Grega znajdziesz mapę z zakopanymi skarbami. Czasem te skarby na prawdę są wartościowe.
Niektóre przedmioty takie jak skórzane mieszki i małe skrzynie zawierają w sobie sporo pieniędzy.
Kruk nie jest wymagającym przeciwnikiem, łatwo sobie z nim poradzisz.
Przedmioty, które dostaniesz od Laresa (jako przedstawiciela wodnego kręgu) możesz sprzedać jeśli chcesz prócz pierścienia, który przydaje się w jednym momencie gry.
Mapę Jarkendaru kupisz u Cronosa dopiero po przejściu przez portal.
Nie wchodź do obozu bandytów zanim nie zdobędziesz ich zbroi u piratów. Jakakolwiek inna zbroja powoduje, że bandyci rzucają się na nas i chcą zabić. Gdy wejdziesz do świątyni Adanosa masz szanse zdobyć pancerz straży, w którym bandyci także ci nic nie zrobią ale w walce z Krukiem (choć to nic trudnego) możesz ubrać twój najlepszy pancerz bo i tak trzeba z nim walczyć.
Warto zastanowić się nad zostaniem czeladnikiem Constantina gdyż w Jarkendarze aż roi się od grzybów, a które ten mistrz nie źle wynagradza.
Dexter swoją siedzibę ma na skalistej górze na zachód od farmy Onara. Pirat Skip, który przebywa na plaży niedaleko miasta zaznaczy na twojej mapie siedzibę byłego Cienia.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Bartek
Administrator


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10

No teraz jak to dalem do jednego posta to fajnie wygląda a nie 10 postów.I fajne informacje andzia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Andzia Dudek
Administrator


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Chmielno

przecierz o gothicu nie ma głupich informacji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bartek
Administrator


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10

Dobrze powiedziane


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Andzia Dudek
Administrator


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Chmielno

chyba nie powiedziane tylko napisane!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gothic 2 Noc Kruka
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu